Friday, August 15, 2008

Sondaj la seara de rugaciune


Dragi frati, in seara aceasta ne-am intalnit la biserica pentru seara de rugaciune. Ne-am adunat aproximativ 15 suflete. Adevarul este ca aproape tot comitetul era in concediu, iar afara era canicula.

Am facut un sondaj in care i-am intrebat pe frati:

Care este lucrul care ti-a placut in Biserica "Iisus Mantuitorul"?
Spicuiesc cateva raspunsuri, ca sa vedeti opinia frateasca:
- "Imi place vinerea ca e cat de cat o intimitate si ma zideste mult. Vineri simt mai mult partasia cu fratii, asa pot sa ii cunosc mai bine"
- "Imi plac foarte mult predicile"
- "Partasia la rugaciune vinerea"
- "Mi-au placut mesajele in biserica de zidire si ridicare"
- "Lucrarea cu tinerii, am vazut ca au raspuns mai multi"


Ce lucrare ti-ar place sa faca biserica "Iisus Mantuitorul"?
- "Continuarea vinerilor de rugaciune, mai des organizate"
- "Sa se vorbeasca mai mult despre pacat, judecata lui Dumnezeu, ca oamenii sa fie cercetati si sa se teama mai mult de Dumnezeu"
- "Implicarea in misiuni, vizite la batrani, lucrarea cu copii"
- "Consiliere spirituala"
- "Mai multe seri de rugaciune"
- "Misiune, echipare pentru misiune"
- "Mai multa rugaciune"

Va cer sa va rugati pentru aceste activitati care sunt si care se vor a fi, iar cei ce vreti sa va implicati in una din ele, sau aveti sugestii de dat, lasati-ne sa stim si noi.

No comments:

Post a Comment