Thursday, December 18, 2008

Domnul să binecuvinteze slujitorii Săi din bis IM

O sora a trimis o poezie de binecuvantare pentru toti slujitorii bisericii "Iisus Mantuitorul"
O postez aici, spre bucuria si binecuvantarea tuturor slujitorilor in biserica:

Am avut multe vise care nu s-au împlinit niciodată
Le-am văzut pierind în zori
Dar prin harul lui Dumnezeu mi-am realizat suficiente vise
Ca să mai doresc să mai visez în continuare
 
Am înălţat multe rugăciuni la care nu a venit nici un răspuns
Cu toate că am aşteptat mult  şi cu răbdare
Dar am primit suficiente răspunsuri la rugăciuni
Ca să doresc să mă mai rog în continuare.
 
Am avut încredere în mulţi prieteni care m-au dezamăgit
Şi m-au lăsat să plâng singur în ceasul de-ncercare
Dar am găsit suficienţi prieteni fideli şi minunaţi
Ca să doresc să am încredere în prieteni în continuare
 
AM SEMĂNAT MULTE SEMINŢE CARE AU CĂZUT ŞI LÂNGĂ DRUM
ŞI S-AU HRĂNIT PĂSĂRILE CU ELE
DAR, AM ŢINUT ÎN MÂNĂ ATÂTEA SPICE AURII DIN GRÂUL BUN
CA SĂ DORESC SĂ MAI CONTINUI SEMĂNATUL.
 
Am băut până la fund cupa dezamăgirii şi a durerii
Şi multe zile am rămas fără cântare
Dar Tu mi-ai dat să sorb atât nectar din trandafirii vieţii
Ca să doresc să mai trăiesc in ciuda spinilor, în continuare.

* Trimisa de Simona Nica

No comments:

Post a Comment