Monday, May 11, 2009

Tabara IM 2009 - "Raul Sadului" :)


A sosit timpul pregatirii pentru tabara!

Anul acesta vom merge in tabara la:

"Raul Sadului" in perioada 20 - 24 Iulie (luni - vineri)

Conditiile sunt excelente, sunt camere de grup, toalete, sala de mese, locuri pentru jocuri sportive.

Pretul intreg este de 270 lei / persoana fara transport.
Pentru primele 40 de inscrieri, tabara va costa:

200 lei/ persoana, cazare si masa, fara transport.

Inscrierile le face Lica Mihai

Datele de contact sunt: 0742028878 / licamihai1@yahoo.com

Ne rugam sa fie o tabara binecuvantata! :))

Sa aruncam o privire.. :))




















** Bonus - avem in dotare masini de teren si de oras pentru drumetii. Waau, ce bine suna, speram sa fie macar in parte utilizabile! :))

6 comments:

  1. Anonymous11:50 AM

    eee magnifik mirabolanth exceptzional aduooor lokuu':XX::X

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:51 AM

    akolo o sa merg eo..b-)

    peste 2 sap b-)


    pare mf:X:XX::X:>

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:02 AM

    si eu am sa merg din 27 cred ca o sa fie bestial de fain

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:58 PM

    este foarte frumos;
    mergeti sa va convingeti si voi; locul est incredibil, liniste,oamenii sunt deosebiti

    ReplyDelete
  5. abia m-am intors de acolo, dar gandul inca mi-a ramas ; este locul in care vreau sa revin;

    este incredibil de frumos, nu te deranjeaza decat zgomotul apei; esti inconjurat de o mare de verdeata;

    angajatii de la cabana nu vind dulciuri copiilor inainte de masa; cand am intrebat de ce, mi-au spus ca interesul lor este " sa manance copiii mancare si apoi dulciuri" serios!!! unde ati mai intalnit voi asta in Romania ca eu nu...

    sunt impresionata de tot ce am vazut acolo;

    cabana este cocheta, curata, mancarea foarte buna si sanatoasa.

    felicitari tuturor si sper sa revin.

    ReplyDelete
  6. natea roxana elena11:27 AM

    imi place cabana nora deoarece este un stil rustic specific zonei

    ReplyDelete